اصلی ترین قطعات کامپیوتر شامل وسایلی می شود که بدون آن نمی توان از کامپیوتر استفاده کرد مانند:
کالا های زیادی هستند که در این دسته قرار می گیرند، حتی این لوازم جانبی ها را هم می توان به دو دسته لوازم جانبی ضروری مانند ماوس و کیبورد و لوازم جانبی غیر ضروری مانند هدفون و وبکم تقسیم بندی کرد.
در انبارداری لوازم کامپیوتری می توان دسته بندی های مختلفی مشخص کرد. نرم افزار انبار آنلاین این امکان را برای شما فراهم می سازد که کالا های خود را بتوانید در دسته های مختلفی که خودتان ایجاد می کنید قرار دهید.
کالا های کامپیوتری مدل ها و برند های متنوعی دارد که در انبار آنلاین می توانید با انتخاب سطح کالا آن ها را از هم جدا کنید. شما می توانید کالا های خود را به طور کلی به چند دسته تقسیم کنید و همه ی لوازم شما را ساپورت کند. برای مثال قطعات اصلی (ram، cpu، gpu، power و...)، لوازم جانبی (هدفون، وب کم و...)، تجهیزات شبکه (کابل های lan، مودم و...)
نام کالا | سطح اول | سطح دوم | سطح سوم |
cpu i7 10750 | قطعات اصلی | پردازنده | اینتل |
هدفون اونیکوما g6 | قطعات فرعی | هدفون | اونیکوما |
در نرم افزار انبار آنلاین شما می توانید سه سطح داشته باشید و کالا های خود را در آن دسته بندی کنید به عنوان مثال در جدول بالا سطح اول نوع قطعه، سطح دوم اسم قطعه و در سطح سوم اسم برند سازنده ی آن آمده است.
شما می توانید با پر کردن قسمت واحد سنجش و ضریب آن، کالا را هم بصورت تکی و هم بصورت بسته بندی (کارتنی) ورود یا خروج کنید.
نکته ای که برای انبارداری و مدیریت مرجوعی کالا در انبار قطعات و لوازم کامپیوتری مهم است، سریال نامبر می باشد. شما در انبار آنلاین می توانید بصورت سفارشی سازی امکان سریال نامبر را در کنار بارکد ها داشته باشید. و یا اینکه بجای بارکد از سریال استفاده کنید.
با تعیین محل استقرار کالای خود می توانید به آسانی کالای خود را پیدا کنید. این کار هم بسیار ساده است و اگر هم بعدا جای کالای خود را تغییر دهید به راحتی می توانید آن را در نرم افزار هم تغییر دهید.
اگر شما در کسب و کار خود دارای چند انبار مختلف هستید و می خواهید موجودی و حساب این انبار ها به هم نریزد می توانید در قسمت تعاریف اولیه، انبار های مد نظر خود را تعریف کنید.
اگر در کسب و کار خود کارمند های متعددی دارید و می خواهید هر کارمندی یک امر را در انبارداری انجام دهد و یا چند نفر از سیستم استفاده کنند، در انبار آنلاین می توانید این نقش ها را تعریف کنید و دسترسی های فرد را مشخص کنید. (در انبار آنلاین محدودیت تعریف نقش وجود ندارد).
در انبار آنلاین می توانید طرف حساب های خود را (مشتری، فروشنده، مسئول خرید و...) را مشخص کنید. تا دسترسی به فاکتور و فرم هر شخص آسان باشد. و همه چیز یک جا کنار هم و سازماندهی شده در دسترس شما باشد.
امکاناتی که نرم افزار در اختیارتان می گذارد را با انبارداری سنتی مقایسه کنید. اتلاف وقت، امکان گم شدن و یا از بین رفتن برگه ها، نظم و سازماندهی و دسترسی سریع و نامحدود به نرم افزار دیگر مزیت های این نرم افزار تحت وب است.
معمولا در انبارداری کالاهای کامپیوتری، کالا های مرجوعی زیاد است. شما با تعریف نوع فرم می توانید انواع فرم های (برگشت از خرید، برگشت از فروش، امانی، انبار به انبار و...) را تعریف کنید و از آن ها در فاکتور های خود استفاده کنید.
سخن پایانی
تحت وب بودن نرم افزار انبار آنلاین، این ویژگی را به صاحبان کسب و کار می دهد که در هر زمان و مکانی که بخواهند بتوانند از موجودی انبار خود مطلع شوند. انبار آنلاین با ویژگی های منحصر به فرد خود سرعت عمل در کسب و کار شما را افزایش می دهد. مدیریت کسب و کار نوین را تجربه کنید.