قرارداد فروش و پشتيبانی نرم افزار انبار آنلاین
که از این پس کارفرما نامیده می شود و از طرف دیگر شرکت دات نرم افزار
که در این قرارداد شرکت نامیده می شود شرایط ذیل منعقد می گردد.
موضوع قرارداد عبارت است از فروش سيستم های نرم افزاری مندرج در فاكتور پيوست و تعهد پشتيبانی سيستم های خريداری شده در محدوده زمانی موضوع ماده 3.
محدوده زمانی قرارداد از تاريخ ..... تا تاريخ ..... و به مدت یکسال می باشد.
مبلغ قرارداد ..... ریال برای مدت زمان یک سال است که هزینه پشتیبانی آن سالیانه 0 ریال خواهد بود. هرگونه تأخیر در رونـد مذکور تا مدت حداکثر یک هفته پس از تحویل به منزله فسخ قرارداد بوده و شرکت هیچگونه تعهدی در قبال کارفرما نداشته و کارفرما ملزم به مرجوع نمودن برنامه و کلیه ملزومات میباشد.
تبصره 1: هرگونه تقاضای تغییر در عملکرد برنامه که فراتر از تعهدات شرکت در ماده 2 قرارداد باشد با دریافت هزینه و انعقاد قرارداد الحاقی انجام پذیر است.
تبصره 2: پس از تائید محصول توسط کارفرما، هرگونه تغییر کلی و ساختاری که منجر به برنامه نویسی مجدد محصول شود، طبق تعرفه های روز توسط شرکت تعیین شده و کارفرما می بایست هزینه های مزید بر قرارداد را قبل از اعمال تغییرات پرداخت نماید.
5-1) شرکت موظف است پس از تسویه کامل صورتحساب توسط کارفرما، حداکثر طی مدت دو روزکاری نسبت به راه اندازی محصول اقدام نماید. تعهد پشتیبانی مذکور در ماده 2 شامل موارد زیر خواهد بود:
5-2) نصب سیستمها و نصب ماژول های خریداری شده در فاکتور پیوست.
5-3) آموزش رایگان سیستم های خریداری شده در فاکتور پیوست. این آموزش بصورت یک فایل آموزشی در اختیار کارفرما قرار می گیرد. در صورت نیاز به جلسات آموزشی بیشتر، آموزش مجدد و یا در صورت تعویض کاربر، هزینه برگزاری جلسات آموزشی به عهده کارفرما میباشد که به قیمت سال جاری محاسبه خواهد شد و به محل آموزش و نحوه ی آن بستگی دارد.
5-4) در صورت ارائـه نسخه جدیـد محصول، آن را به اطلاع کار فرما می رساند و در صورت درخواست کارفرما، آن نسخه بصورت رایگان بارگزاری می شود.
تبصره 3: محصولی که بصورت سفارشی سازی تولید می شود با توجه به تغییراتی که در روند الگوریتم آن صورت می گیرد، شامل ارائه رایگان نسخه جدید نمی باشند.
5-6) رفع هر گونه اشکال عملیاتی (با توجه به موارد یاد شده در دفترچه راهنما) در روند استفاده از برنامه. تبصره 4: رفع اشکال تنها مربوط به کاربری سیستم بوده و اعمال تغییرات در محصول را شامل نمی شود.
تبصره 4: رفع اشکال تنها مربوط به کاربری سیستم بوده و اعمال تغییرات در محصول را شامل نمی شود.
5-7) خدمات پشتیبانی در محدوده زمانی قید شده در ماده 3، بجز مواردی که هزینههای آن ها در قرارداد قید شده، رایگان خواهد بود. شرکت موظف است که حداکثر 30 روز به پایان موضوع قرارداد، آن را به اطلاع کارفرما برساند و مقدمات تمدید محصول را فراهم آورد.
تبصره 5: طبق محدوده زمانی قرارداد که در ماده 3 اشاره شده است، کارت پشتیبانی به کارفرما ارایه می شود. خدمات این کارت پشتیبانی از طریق تماس تلفنی بمدت 6 ساعت در ساعات اداری و سیستم آنلاین تیکتینگ بصورت نامحدود خواهد بود.
6-1) خریدار متعهد میشود تمامی زیر ساخت های لازم از جمله اینترنت با سرعت کافی و سیستم های کامپیوتری مناسب برای بهره برداری از محصول را مهیا نماید.
6-2) در صورت بروز هرگونه اشکال در روند عادی اجرای برنامه بویژه در مواردی که عملکرد و یا گزارشات برنامه مطابق با روند عادی و مورد انتظار نباشد، کارفرما متعهد است در اولین فرصت شرکت را در جریـان امر قرار دهد.
6-3) کارفرما پس از فراگیری آموزشهای اولیه موظف به حفاظت از اطلاعات کاربری خود بـوده و در صورت عدم استفاده از دستورالعمل های آموزشی ذکر شده، شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
6-4) در زمان پایان مدت قرارداد، کارفرما متعهد است مراتب را جهت تمدید موضوع قرارداد به کارفرما اعلام نماید.
تبصره6: در صورت عدم درخواست بنا به قرارداد ماده 3، بمدت 30 روز سامانه بصورت معلق خواهد بود و بعد از فرجه داده شده اطلاعات کاملا پاک می شود.
6-5) کارفرما متعهد می گردد کتباً نمایندهای را بعنوان مدیر سیستم یا کاربر محصول به شرکت معرفی نماید و در صورت تغییر مدیر سیستم نیز، مراتب را کتباً به شرکت اعلام نماید.
تبصره7: شرایط پیشنهادی برای مدیر سیستم با توجه به بروزآوری محصول متغیر است و از سایت محصول قابل مشاهده است.
6-6) کارفرما متعهد می گردد که برای دریافت هرگونه سرویس و خدمات خارج از چارچوب موضوع قرارداد ماده 2، مستقیماً با بخش فروش شرکت هماهنگی های لازم را انجام دهد.
6-7) درصورتیکه کارفرما از اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگری هرگونه خدمات سخت افزاری، نرم افزاری یا مشاورهای را خارج از چارچوب این موضوع قرارداد ماده 2 دریافت نماید که بطور مستقیم و یا غیر مستقیم بر روی عملکرد و یا محتوای اطلاعاتی محصول تاثیرگذار باشد، درصورتیکه هماهنگی های کتبی لازم با بخش فنی صورت نگرفته باشد، شرکت هیچگونه مسئولیتی را در این رابطه نخواهد پذیرفت.
در صورت بروز هرگونه اختلاف، حل اختلاف به عهده هیئتی متشکل از نمایندگان دو شرکت خواهد بود که در صورت عدم موفقیت، مراجع قانونی ذی صلاح مرجع حل اختلاف خواهند بود.
این قرارداد در 8 ماده، به زبان فارسی و در دو نسخه تنظیم گردیده و کلیه نسخ و صفحات آن که مهمور شده به مهر و امضای طرفین باشند، دارای اعتبار یکسان و برابر می باشند. کلیه نسخ این قرارداد و تبصره های ذیل آن در تاریخ ..... به مهر و امضاء متعاقدین رسیده و طرفین با امضای این قرارداد، خود را متعهد و ملزم به اجرای کلیه مفاد آن و پیوست های مربوطه می دانند. همچنین هر یک از طرفین قرارداد در صورت تغییر آدرس و اطلاعات تماس موظف است به دیگری اعلام کند.
محتوای این بخش در حال بروزرسانی است
نقلِ مطلب شخص دیگری از سوی کاربران، بدونِ ذکرِ منبع ممنوع است. در صورت اعتراض صاحب اصلی نوشته یعنی منبعِ اصلی انبار آنلاین میتواند مطلب منتشرشده را حذف کند.
اهانت به شخصیتها، افراد مشهور، مقدسات و قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع است. انبار آنلاین بر اساس دریافت گزارش از سایر کاربران، برابر نشر محتوای حساسیتبرانگیز یا توهینآمیز در نظرات یا پستها، به محدود کردنِ شناسه کاربری یا در نهایت مسدودسازی آن اقدام خواهد کرد.
انبار آنلاین می تواند در کنار محتوای کاربر نمایش تبلیغات انجام دهد. همچنین کاربر اجازه استفاده از محتوای ایجاد شده توسط خود در بستر انبار آنلاین به منظور تبلیغ خدمات ما را به انبارآنلاین می دهد.
انتشار هرگونه مطلب که از نظر تیم تحریریه خلاف قانون و حتی مشکوک به مطالب مجرمانه باشد، امکان پذیر نیست.
از نظرِ انبار آنلاین، مطالب صرفاً تبلیغاتی یا تجاری که با انگیزه لینکسازی و دستکاری سئو ثبت میشود، مصداقِ هرزنامه است. منتشرکنندگانِ هرزنامه تذکر دریافت میکنند و در صورت ادامه روند، شناسه کاربری آن ها بهمدت دو هفته غیرفعال میشود. اصرار بر انتشارِ هرزنامه موجب غیرفعالشدنِ دائمی شناسه کاربر خواهد شد.
لینک های خارجی و رپورتاژهای آگهی صرفا جنبه اطلاعرسانی دارند. این لینک ها آگهی تبلیغاتی (رپورتاژ آگهی) و برخی صرفا لینک برای ارجاع دادن به صفحهای دیگر برای اطلاعات بیشتر و… هستند. این به معنای تایید استفاده از خدمات و محصولات این وبسایتها توسط انبار آنلاین نیست و مسئولیت استفاده از خدمات یا محصولات برعهده کاربر و سایت ارائهدهنده محصول یا خدمت است.