اگر فروشگاه اینترنتی دارید و یا به ساخت یک آنلاین شاپ فکر می کنید ممکن است عبارت های بالا را در گوگل جستجو کرده باشید. راه اندازی کسب و کار اینترنتی جدید، کار آسانی به نظر نمی رسد، اما در این بازار شلوغ راهی برای موفق شدن هست!
فروش بواسطه شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، روبیکا، ایتا و سایت های فروشگاه ساز نوعی دیگر از فروش را تجربه می کند. در واقع برای رشد در این شبکه ها و افزایش فروش در سایت خود باید ابزار های این مسیر را بشناسید.
کنترل موجودی شما برای نظارت بر فروشگاه آنلاین بسیار مهم است زیرا به شما امکان می دهد همیشه محصولاتی برای فروش داشته باشید و از هزینه های بیش از حد انبار کردن جلوگیری کنید.
بسیاری از خرده فروشان به ویژه آن هایی که تنوع محصول دارند، متوجه شده اند که قرار دادن محصولات خود در فروشگاه های جداگانه یا مارکت پلیس های متفاوت تجربه خرید بهتری را برای مشتریان فراهم می کند. مارکت پلیس های موجود در ایران مانند: دیجی کالا، با سلام، کشمون و ... ای امکان فروش در چند فروشگاه حضوری هم ممکن است اتفاق بیفتد.
مثلا فروشنده و تولید کننده شمع و لوازم تزیینی هستید و به فروشگاه های شهر کتاب، سوره مهر، گالری ها و فروشگاه های حضوری جنس می دهید و به فروش بیشتر محصولات کمک می کنید. در واقع با همکاری با فروشگاه های حضوری مرتبط می توانید امکان خرید را برای مشتریان خود بصورت حضوری نیز فراهم کنید.
در گذشته ابزارهای فروش مغازه، تلفن، ویترین و ارتباطات فروشنده با افراد بود. اما از زمان ورود اینترنت و گوشی های تلفن همراه که باعث ایجاد و رشد شبکه های اجتماعی و سایت ها شدند این ابزار ها تغییر کرد. حتی کسانی که مغازه دارند پیج اینستاگرامی یا کانال ایتا دارند. در این میان راه اندازی یک فروشگاه آنلاین یا بقول معروف آنلاین شاپ آسان شده و نیازی به مکان فیزیکی نیست. شما می توانید فروشگاه خود را راه اندازی کرده و کالا ها را به نمایش بگذارید، سفارش بگیری و برای مشتری ارسال کنید. چیزی که این انتخاب را منطقی می کند این است که این روند خرید غیر حضوری در تمامی حوزه ها برای فروش جوابگوست!
شما می توانید لوازم خانگی بفروشید و یا فروش لوازم التحریر، فروش کفش و کیف، فروش لباس، فروش خدمات روانشناسی، فروش خوراکی و کیک و غذا و ... هرررررر چیزی را بصورت آنلاین راه اندازی کرده و با طی کردن مسیر درست آن به موفقیت برسید.
از انواع ابزار های فروش می توان به:
اشاره کرد.
زمانی که فروش شما و آنلاین شاپ شما بقول معروف پا بگیره متوجه خواهید شد که برای فروش بیشتر و جلوگیری از خطا نیازمند ابزارهای مدیریتی هستید. این ابزارها می تواند دفتری باشد که یادداشت می کنید و یا اکسل باشد که در آن وارد می کنید. اما این ابزار ها ضعف گزارش لحظه ای دارند. یعنی وارد کردن چند منبع و رصد کردن اطلاعات زمانبر بوده و بسیار آسیب پذیر در خطای انسانی هستند. همچنین با گسترش مجموعه و فروشنده ها کنترل آن ها سخت خواهد شد. برخی از مواردی که یک آنلاین شاپ (با هر وسعتی، خانگی یا مغازه، شرکتی و ...) به آن نیاز دارد شامل:
است. این امکانات را در نرم افزار و محصول فروشگاهی انبار آنلاین خواهید داشت. امکان اضافه کردن ادمین ها و سطح دسترسی به آن ها، ایجاد انواع فروش تلفنی، اینترنتی، سایت و انواع شبکه های اجتماعی که می توان گزارش گرفت. شما می توانید بعد از 3 ماه پر فروش ترین درگاه خود را از میزان فرم های ایجاد شده و مبلغ آن متوجه شده و انتخاب کنید از کدام طریق فروش خود را انجام دهید.
کنترل موجودی شما برای نظارت بر فروشگاه آنلاین بسیار مهم است. در هنگام سفارش گرفتن نیاز دارید موجودی انبار را در هر مکانی که هستید چک کنید. در انبارآنلاین محصول فروشگاهی می توانید با موبایل خود به نرم افزار اتصال پیدا کرده و موجودی کالا را در لحظه ببینید.
با استفاده از یک نرم افزار مدیریت فروش اینترنتی، می توانید تمام موجودی کالاهای خود را سازماندهی کنید و فرآیند فروش خود را ساده کنید.انبارآنلاین می تواند فرآیند فروش اینترنتی را تجزیه و تحلیل کند، کارهایی از جمله ایجاد فاکتور و قیمت، لیست مشتریان و غیره را به شکل خودکار انجام دهد. در نتیجه در زمان شما بسیار صرفه جویی می شود.
با استفاده از یک نرم افزار مدیریت فروش اینترنتی، می توان به جای نیاز به وارد کردن داده، روی فروش تمرکز کند، در حالی که نرم افزار وظایف مدیریتی لازم را انجام می دهد.
با داشتن نرم افزار مدیریت فروش اینترنتی، اطلاعات محصول شما در کمترین زمان به روز می شود. این امر باعث می شود هر فروشنده بتواند خرید های خود را ثبت کرده و در یک سیستم یکپارچه مشاهده کنید. این یعنی دستیاری برای گزارش ها و جمع آوری اطلاعات دارید.
در انبار آنلاین می توانید علاوه بر نرم افزار فروشگاهی، سایت فروشگاهی خود را فعال کنید. مزیت اصلی این کار علاوه بر فروش آسان تر این است که موجودی ها یکپارچه می شود. یعنی شما برای مدیریت فروشگاه اینترنتی نیاز به انبارداری جدا نخواهید داشت و مرجع تمامی فروش ها مانند تلفنی، اینستاگرامی، ایتا و ... به همراه سایت از یک دریچه خواهد بود. در این حالت چک کردن بین فروشنده ها و افراد مجموعه کم می شود. خطای انسانی به حداقل رسیده و گزارش هر بخش در لحظه و سریع در اختیار مدیر خواهد بود.
با توجه به قانون پایانه های فروشگاهی و راه اندازی سامانه مودیان توسط سازمان مالیات، مودیان و مشمولین باید فاکتور های خود را در سامانه مودیان بصورت الکترونیکی ارسال کنند. قابلیت ارسال این صورتحساب ها در نرم افزار فروشگاهی دیده شده است. در انبار آنلاین می توانید ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان را داشته باشید.
برای مشاهده دموی رایگان فروشگاهی انبارآنلاین وارد دریافت دمو شوید و یکماه بصورت رایگان استفاده کنید. همچنین می توانید در بخش پایگاه دانش ویدئو های آموزشی را مشاهده نمایید. اطلاعات بیشتر از نرم افزار فروشگاهی به سایت مراجعه نمایید.
جهت مشاوره با 02182801803 تماس بگیرید.